Cinsel iliçlar

Eveett ehhh diyerek açtığım bir reklam emailini açtım... Açtım, malzeme çıktı.

İşte cinselilac.com vs ben!
  • Bir defa bundan daha çirkin bir isim bulunamaz; cinsel ilaç!
  • Ve de kilo verdiren haplar cinsellik için kullanılan bir ilaç değildir.
  • Selülit gideren ürünler de öle.
  • Adına "hot" diyince bir sprey birden bire feromon içermez.
  • "penis büyütücü" reklamına bir siyah erkek koyunca daha etkili olmaz --- YA DA olur mu? oluyorsa hakikaten çok salaksın demektir.
  • "geciktirici etkili, 4 gün etkili ereksiyon" ne demek? Yazık değil mi sana? 4 gün o halde nasıl yaşarsın insan ya da hangi insan kendi bedeninden bu kadar nefret edebilir?
  • "safex" ne biçim bir kondom markasıdır?
  • Jöle tüpünde sunulan kayganlaştırıya neden 50 TL verirsin ki?
  • Bir "azdırıcı" reklamı; Son Zamanlarda geliştirilen en iyi cinsel istek arttırıcı. Göstermiş olduğu etkisi ile penisinizi tanıyamayacaksınız. Tibet Dağlarından Gelen En yeni ilaç Formülü. Penisi tanımamak? Tibet dağları yakınında yaşayanlar hakkında değişik fikirlere kapılmak gerekiyor sanırım.
  • "bayan için uyarıcı damla" lütfen! göz damlası mı satıyosun kardeşim? Bayık reklam.
  • "geciktiricili, cinsel istek artırıcı" bu ikisini aynı anda yaşayan kardeşin şifayı site köşelerinde değil de bi zahmet doktorda aramasını öneririm.
Bir gün ama bir gün kendi sex shopumu açınca piyasayı kasıp kavurucam ama nerde... Canım kardeşim sen sermayeyi toparla ben işleticem. Sen benim melek yatırımcım ol :)

evet...

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template