Çıtır dişim gitti...

İnsanlar acılar içindeyken daha mı yanık yazarlarmış ne? İbrahim tatlıses mi bunu savununan yok wat ap negırs diyen çikelota renkli söz sanatçıları mı bilemedim.


Alın size acı; yan yatık şekilde gelişen 20lik dişin alınması ve anestezinin etkisinin geçmesi... Süper kombo.

İşin aslı, sandığım kadar bir acıyla karşı karşıya değilim. Duyduğum onlarca felaket hikayesinin ardından böle kerpetenle uyuşturmadan çekecekler falan sandı herhalde zihnim, o olmadı dişcim süpresonik biri ya da ben muhteşem bi acı kaşarıyım... heheh! valla kendime kredi vermeyi sona attım ki böle bi mütevazi görüntü salayım.

Herneyse, acı var bu gerçek Reha abicim. Bugün bekaretim gitti; iki dikiş yedim. Afiyetler olsun bana. Yaparken acımadıysa da, ağzımın içinde kanivçe oyalar gibi cııırt diye uzayan ipi hissetmek garipti.

Hayat son zamanlarda yep bana neye niyet neye kısmet bebişim yapıyo. Mızıkçılık yapıyo birileri, niyeti iyi olsa iyi olur hee. Şöle bi kontrol et demeye gidip de kol gibim dişimden oldum.

Neyse ki insan kolay adapte olan bi canlı, gidenin yerine yenilerini ekleyebiliyor. Yeni diş değil de başka şeyler; örneğin sağ tarafım olmadan da yemek yiyebilme becerisi gibi.

Aslında ben başka birşey yazıcektim... hee evet, yazı güzel miydi? Acıklıydı dimi? Böle gözlerden yaş gelecek şekilde falan. Evet, çok içten yazdım çünkü.

Du bi saniye benim şimdi ağzımda kaç dişim var?

Yazan: Tek dişi gitmiş, kedili yalnız kadın (toplumsal çözümlemede sanırım canavara denk gelen bi tanım)

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template