IRINA PALM'dan

izlemeyen kalmasın bu filmi. çok farklı noktalardan aydınlatıcı bir film olduğunu düşünüyorum. Konu olarak (derkennnn birden marianne faithfull'un şarkısının çalması da güsel oldu, filmde kendisi irina palm'ı canlandırıyor) 50 yaşında sonra seks işçisi olan bir kadını anlatıyor gibi görünse de almak isteyene ondan daha fazlası var.


Biraz önce uleynnnn benim de site üzerinden yaptığım iş aynısı dedim. Filmde Irina Palm, bir duvarın diğer tarafında kendisine uzatılan penislere mastürbasyon yaparak hayatını kazanıyordu. Ben de, siteye gelen sorulara duvarın diğer yanından cevap veriyorum. İki olayda da penisin sahibi ve soruyu soran (yine cinsellik hakkında) duvarın diğer tarafındakinin kim olduğunu bilmiyor.

Bunu düşünürken aklıma birşey daha geldi;
Bir erkek kendisine mastürbasyon yapan kadını görse ne olur ki diye düşündüm. Yüzü olsa da o çoğu zaman bir el, kendisini orgazma ulaştıracak bir el sadece. O erkeğin umrunda mı kadının bundan zevk alıp almadığı?

Kaç erkek,  kadının "gerçek" orgazm olduğunu görmüştür diye merak ediyorum. 

Kaçı, gerçekten kadının orgazm olmasını s.klemiştir?

-- İsveç'te gittiğim kursta benden önceki oturumlardan birinde bir uygulama yapılmış. Katılımcılar kadın - erkek olarak ayrılmış ve birbirlerine sorular sormuşlar. Kadınların sorularından biri; "kadın orgazmını önemser misiniz?" olmuş. Erkeklerin buna yanıtı çok kısa; "hayır". Erkeklerin tümü için genelleme yapılamaz tabi ki de, amacım %lik dilimlere bölmek değil olayı, merak sadece.

Kaç erkek, kadının orgazm olmasını önemsemiştir ve daha da önemlisi kadının orgazm olması için çalışmıştır???

Yani duvarın arkasındaki Irina Palm'ın bundan zevk alıp almadığını kaç kişi düşünmüştür? Ama o Irina Palm, bu onun işi diye olayı kapatmak kolay. Aynı yargıyı kaç erkek kendi kafasında karşısındaki kadın için yapmamıştır ki; "bi dahaki sefere artık", "önce bi ben geleyim de" ya da "amaan zaten o kadın, onların orgazm olması da zor" gibi...

Arada ne fark var... En azından Irina, yaptığı işten para kazanıyooo...

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template