En Issız İnsan

Aynen şöle oldu; artık iyice ağlamam lazım benim diye sızlanırken Issız Adam'a gidilir ki dedim. Akabinde Serhan (a.k.a blogun vaftiz babası)'ın da gaz oluşu nedeniylen bu hayal bir gerçeğe dönüştü. 


Mavi-yeşil telaşlar içinde izledim filmi. Bence Issız Adam son zamanlarda izlediğim en iyi komedi filmiydi. Çoook ünlü bir filmi sadece eleştirmek için giden, filmdeki mesaj dışında herşeyi almaya kasan gıcık tiplerden değilim, aksine; gittiğim her filmde filmdeki karakterlere kendisini sokmayı başarabildiği için gayet de geyiğe alınan hatta 3 silahşörler filmin de bile ağlayabildiği için sulu göz tacını büyük bir gururla da taşıyan bir kişi olarak bir tek en son (kızın çocuğun evine gittiği sahnede) iki damla göz yaşı döktüm. 

Yozlaşmışım ben yaaa... Evet, benim de iyili kötülü bissürü ilişkim oldu ama databaseden heeeç de ele avuca dokunur bir eşleşme gerçekleşmedi. "filmleri severim" diyen öküz biriyle birlikte oldum mu acaba? Bilmiyorum :)

Film daha ilk çıktığında bi arkadaşım; Fatma, sen islesen kesin sinir olursun adam kıza şiddet uyguluyo demişti. Uleyn, şiddete gel; adam ucundan kıyısından tecavüze benzer bi sahne yapmaya çalışmış ama cık olmamış... Ben orda, kızla ilk ilişkisinde erken boşalmış bir erkek gördüm. Daha da acısı ki bence şiddet olan kısmı buydu, hatun kişinin; elimdeki çizgileri hisset bebişim dediği sahne oldu. Yahu adamın olayı hatunun orgazm üzerine kurulu değil ve hatun kalkmış adam zevk alsın diye koftiden hikayeler uyduruyo. 

Ulen salak ilişki de o yüzden bitti zaten demeyin bana. Klişelere bakar mısınız? Issız diye nitelendirilen kişi, "sadık" olamayan bi adam ve ona el pençe olan "aşık" abla. 

Anladık, filmde genel geçer şeyler felan... Bana ne, blog benim blogum deil mi? 

Ben ilişkileri içinde kullandıkları klişelere hasta oldum, o ne geyiklerdi yaaaa :)

Neyse, hayatımdan bi ıssız adam geldi de geçti. 

Bence konuşalım herşeyi. Adam orda deseymiş hatuna, bebişim benim böle fantezilerim var. Bence sen de takıl kafana göre diye. Sonra hatun da klasik "evlilik" triplerine girmeyen bişey olsaydı, kendinden beklenilen gibi değil de olmak istediği gibi olsaydı. O zaman o ilişki en birinci ilişki olurdu. 

Hadi bakim Çağan Irmak bi de bunu çek. Söz anneyi ben oynucem :) 

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template