insanlar neden ilişkiye girerler?

Anladım, dünkü karma-salak halim bugünüme de damgasını vuracak. Biraz önce beni bi titreten, konuya başlık yapan soruya cevap vermek zorunda kaldım.


İNSANLAR NEDEN İLİŞKİYE GİRERLER?

Cevap verebildim mi bilmiyorum. Bir süre ekrana bakarak, bunun gerçek bir soru olup olmadığını anlamaya çalıştım. Hala birinin beni keklediğini düşünüyorum. 

Bu soruya muadil şu soruları da sorabiliriz; 
- insanlar neden yemek yeme ihtiyacı duyar?
- insanlar neden hergün uyanırlar?
- insanlar neden aşık olurlar?

Hepsinin cevabı da aynı; nerden bileyim uleyynnn! 

Bunlar, cevabını bilmediğimiz ama her birimizin de üzerine profesör olduğu konulardır. İnsanlar üremek için birlikte olmazlar, bu bence tarih boyunca söylenmiş en salak yalanlardan biridir. Bunun kadar salak olan bir yalan da, erkeklerin cinsel ilişkiye girmek için cinsel ilişkiye girebilecekleri ama kadınların mutlaka aşık oldukları erkeklerle yattıklarıdır. Ne alakası var diyesi geliyor insanın. 


Sorgulamak güzel bişey de, yanlış soruları soruyoruz sanki. Neden cinsel ilişkiye giriyoruz yerine, neden cinsel ilişkiye istediğimiz gibi giremiyoruz'u sorgulasak ya?


0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template