Siz vampirleştiremediklerimizden misiniz?

İnanamıyorum. Hale sürekli mantıklı birşey beklediğime de inanamıyorum. Anlamsız uyku düzenim nedeniyle ve de Kafka'yı bambaşka şekilde de gözlemlediğim "Milena'ya Mektuplarını" okumuşum, içim bir hoş kanalları gezerken ne göreyim, Deşifre adında sosyal sorumlulukla çalışan program "vampirizm"den bahsediyor.


Gayet saf bir yaklaşımla, vampiirrrrrrr... heee ne öğrenecem ki die aç aç ekrana bakıyorum ki mankafalar olayı tamamen başka yerden almışlar.

Son birkaç gündür Twilight hakkında geyikler döndüğünden alıcılarım iyice açılmış olmalı ki, çat die buldum kanalı.

Özetle anlatılmak istenen, özellikle de bu film ile gençlerin yoldan çıktıkları, birbirlerini öldürmeye başladıkları, satanizme meğillenmeye başladıklarıydı. Hatta şu kedi kesen orta okullu iblisi bile buna bağladılar. Gerçi o iblisi bulsam önce ağzını burnunu ben kırardım ama neyse... Kedi öldürmekmiş.

Asıl acısı bir prof dr tutup, saçmalatıyolar. Kimbilir kaç çoluk çocuk sahibi kadın erkek izleyerek çocuklarına bıdı bıdı yapacaklar.

Prof diyor ki hayri potır da dahil olmak üzere bu tür filmlerde hep ideoloji varmış, gençler artık cadılar bayramını biliyorlarmış da kendi kültürlerini bilmiyorlarmış. Neymiş efenim bir arkadaşı oğlundan mezarlık resmi yapmasını istemiş (nasıl bir kafaysa) sonra evladının getirdiği resim karşısında şok olmuş. Neymiş efenim mezarların hepsi haçmış falan. Bunu da örnek olarak gösteriyor. Oğlu da açıklama olarak, ben hiç mezar görmedim ki TVde gördüklerim bunlar demiş.

Aha da vermiş çocuk cevabı işte. Sen sıçar gibi çocuk doğuruyosun, doğurtturuyosun, korkutarak çocuk yetiştiriyosun, ölümden korkut ama ölümün gerçek yüzünü gösterme. O çocuk da gördüğü başka şeyleri emer tabi.

Tabi ki herşeyde bir ideoloji var, yani o yayınlanan saçma programın da bir ideolojisi var. Bundan daha doğal ne olabilir ki? Sen ülkende yayınlanan saçma dizileri, filmleri tartışma, ensest, silahla vurmalar falan, çoluk çocuk izlesin diye propogandasını yap, sonra da vampir filmlerini paganist diye suçla.

Bundan daha saçma birşey ne olabilir ki? Hee var, yok değil; daha saçması da yarından itibaren çocuk sahibi ebebeynlerin tüm çevreye ne kadar sorumlu olduklarını göstermek için yapacakları saçma yorumlar olacak.

Sen, çocukların sosyalleşeceği bir ortam yaratma, sadece "doğum"un propagandasını yapıp, eğitim kısmıyla ilgilenme, ekonomik olarak gençleri yetkisiz kıl, sonra o gencin bir hayatı olmasına şaşırma da, onu bunu öldürmeye başlamasına şaşır. Kendini suçlamak yerine iki çırkinin oynadığı (bunu da söylemek zorundayım ^^ ) o filmi suçla.

Valla benim Vampirle Görüşmeyi izledikten sonra hiç fare yiyesim gelmedi.

Bir de salak profun biri saçmalıyor, arkasına da gerici müzikler koyarak görünmeyen bir tehlike sinsi sinsi içimize giriyormuş imaji veriyorlar... Ouf, sizin basın-yayın anlaşınızın içine edim. Beni de gece gece Twilight'cı yaptınız uleynn.

Deşifreymiş... Şimdi neyi deşifre etti onlar?!

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template