Sanatı severim


1 aydan uzun bir süredir buralarda yokmuşum, blog anlamında. Ne kadar zamandır şu anda yaptığım gibi götümün üstüne oturup, boş boş TV izleyip ( Kaşif Dora da dahil olmak üzere ki ne kadar malca izlemiş olabileceğim tahmin edilebilir -- Uppppp yukarıııı, doowwwnnn aşağııı) işten başka şeyler gelmemişti aklıma.


Aaa evet ben yüksek lisansımı da bitirdim ki bunu bilem kutlayamadım. neyse.

Stockholm, Berlin, Ohrid(makedonya), Hammamet (Tunus), Los Angeles, New York, Stockholm...

ee evet sanırım birazcık fazlaymış hakkaten. Her bir şehrin ülkenin iyi kötü anıları var tabi ki, aralığı uzun olmayan seyahatlar silsilesi olduğundan hatıraları canlandırmak uzun sürebilir. Stockholmden cuma sabaha karşı geldiğim ve sankim yıllar önceymiş gibi hissettiğimi söylersem sanırım birazcık anlaşılabilir.

Neyse neyse zaten blogun amacı o değil, işimle ilgili ilginç şeyleri paylaşmak :) Yandaki fotolara bakarak işim ile ilgili tahmin yürütmeyiniz. Gerçi fotoya bakılarak, dövme üstadı, heykeltraş - ressam olabileceğim de düşünülebilirdi değil mi? hmmm ben sadece bir sanat severim. Sanatın iyisini kim sevmez, sorarım size?

Bu arkadaş Los Angeles'in en ünlü gey barlarından birinde danscı. Hayran kitlesinin yoğunluğuna girmek istemiyorum emme barın büyük bir çoğunluğunun boyunlarının tutulduğunu söyleyebilirim.

Beden algısı hakkında tonlarca okumuş, birçok şey tartışmış olabilirm. Her erkeğin maşşallah Olimpostan inmişçesine görünmediğini, görünmek zorunda olmadığını da biliyorum... Emme şimdi gel de bakma kardeşim. nihayetinde bakla kasın ne demek olduğunu öğrendim. demek ki gözlerimle görmem gerekiyormuş :)

Hehe neyse neyse ben o gece başka 1 ilginç şeyle daha karşılaştım; Ermenistan'dan bir arkadaşımı tesadüfen o barda gördüm (dünyanın küçüklüğü bir kez daha kanıtlandı!).

Hmm bir de Nathan Petrelli'yle de tanıştım. Bir öneri, büyük bir grupla takılıyorsanız ve grup içinde sadece bir tek sen karşındaki masada oturan adamın ünlü olduğunu anlamışsan sakın bunu diğerleriyle paylaşma. Onun adı grup foto oluyo!

Hafızama derin kazındığından olacak, bir anı düşündüğümde aklıma ilk gelen şey bu oldu... Yakında başka olaylarla dönerim... LA değişikti.


0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template