Bugün yakın bir arkadaşımın derdi üzerine konuştuk, mesafe denen kavram ilginç birşey hatun yabancı yani başka bir ülkede yaşıyor ama yine de yakınız işte.


Neyse efenim olay sevgilisiyle ilgili, şu vakit itibariyle durum nedir bilmiyorum. O hikaye kafamda binlerce şimşek çaktırdı.

Bir soru olucek, erkekler (hetero olanlar) şöyle oturup geyik attığınızda hiç için bulunduğunuz saçma durum ve bunun oluşturduğu sonuçları düşünüyor mu yoksa hemen herşeyi kadınlara mı yüklüyorsunuz?

Uzun zamandır duymadığım bir ayrılık kalıbını yeniden işittim; "ben ayakları üzerinde duran, bağımsız bir kadın istiyorum." Abovvv. sorun sende değil bende inan kalıbından sonra yine onun kadar aptalca olan bir kalıp daha.

Bunu söyleyen arkadaş çncelikle böyle bir cümle kurabildiği için bir aptal olma özelliğini taşıyor olsa da, insan sonra da düşünüp düzeltmez mi kardeşim? Yok bu ısrar ediyor.

Bu yaklaşım tıpkı siteye soru soran bazı mankafapol erkeklerinkine benziyor. Kadınlara "bekaret" tasmasını takmayı zorlayan, damgalayıcı mantık tabi ilişki içinde kendine mikilecek kadın yaratma ihtiyacı duyduğundan ve lakin kadın o tasmayı çıkarma korkusunu taşıdığından, muhteşem bir çözüm daha buluyor veee anal seksi öne sürüyor pardon BASTIRIYOR.

He tabi bu süreçte, sanki cinselliğini istediği gibi yaşamamayı seçmek kadının sorumluluğuymuş gibi kadına vicdan azabı çektirecek cümlelerle anal sekse kadın itinayla zorunlu bırakılıyor... Buraya kadar sizin için yeni birşey olmayabilir emme bir sonraki adım var. E bizim süper oğlan anal seksi de yaptıktan sonra ayıkıyor; e o hatun ya daha önce başkalarıyla da anal seks ettiyse? Eneeem ne yapmalı?

İşte buraya ben giriyorum ki bu tür double ahmakları tanıyorum, bir kadının daha önce anal seks yapıp yapmadığını nasıl anlayabilirimler, anal cinsel ilişkinin yeri, zamanı ve sayısı anlaşılır mılar gelir.

Yani erkek, kendi yarattığı çukura kendisi düşer.

Aynı durum "güçlü kadın" durumunda da vardır. Kadının doğal olarak erkeğe muhtaç, kendi başına bi boka yaramaz, işlev görmek, duygusal maymun olarak görenler, olması için için zorlayanlar birgün kadının bunu yemeyeceğini düşünememiş olmalı. Tabi o zaman hala aynı geleneksel cümleleri kullanmak sadece komik olacaktı.

Bugün duyduğum örnek de aynen bunu yaptım; güldüm. Karşımdaki güçlü, ne istediğini bilen, çalışan, direnen ve seven bir kadın vardı, diğer yanda da ona yapıştırılmış olan ve kanırtılarak ona kendini kötü hissetmesi sağlanmış olan bu etiket.

İlişki bağımlılık değil, hoşgörü uzlaşı alanı olmalı, sidik yarıştırmamalı, kendi ihtiyaçlarını kadının geleneksel rolüymüş gibi kadına yıkmamalı. Yoksa çok komik görülüyor.

Umuyorum buralardaki kadınlar da kendilerine zorla anal seks teklif eden kendilerine bir de sevgili etiketi takmış erkekleri hayatlarından çıkartarak aslında sevginin deliklerle ilgili olmadığını gösterebilirler...

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template