Bunlardan Türkiye'ye de gelsin

Gecenin bir yarısı; evet yaa neden ben düşünemedim gibisinden bir fikir çaktı.


Arkadaşlar heyecanlanmayın, muhtemelen birazdan göreceğiniz şeyi ilk defa görecek ve de duyacaksınız. Aranızda adet kanından tahrik olanlarınız var mıdır bilmem ama onlar bile biraz garip hissedebilir.

Neyse efenim durum gayet doğal, basit, süper ötesi mantıklı; tampon ve pedlere son getirebilecek bir teknoloji.

Tampona daha alışamamış, ne olduğunu bilmeyen bir ülke için artık bunlar karaborsa falan olur.

Akacak kan damarda durmaz tahmin edersiniz. Neden birşeyin o kanı emmesi beklensin ki; direk neden bir kaba dolmasın?


Adı diva CUP... evet CUP! =)

Neden ben bunu daha önce duymadım bilmiyorum ama harika.

Diğer ürünleri için de bakılabilir...

Not: Hetero ve sevgilisi olan erkekler, sevgilinizin doğum günü falan yaklaşıyosa ben bundan daha güzel bir hediye düşünemiyorum.

ne demek efenim vazifemiz...

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template