İlkokul Kankamdan... "yozlaşmış ben"

Yaşım 24, ilk okulu bitireli kaç yıl olmuş; 13 yıl. Orda bi kankam vardı, facebookun alametinden yararlanarak bulmuştu beni -- sanırım aylar önce. Niyedir bilinmez durdu durdu, bana dün mesaj attı. Ahan da biraz önce aşağıdaki gibi bir mesaj aldım heeeeeç de değiştirmeden yayınlıyorum. 

İş yerinde koridorun diğer ucundan insanlar "noluyo leyn, şen kahkalar duyuyoruz" diyerekten odama geldiler, o kaddar yarılası bi durum.

Benim hatırlayamadığım ilkokul halimi bir de eski kankamdan duyun hahah! ne kankaymış ama... 

İMZA: YOZLAŞMIŞ BEN :)
 
"Merhaba Fatma,

nasılsın? 

Eski arkadaşlardan en fazla senin yaptıklarını merak ediyorum doğrusu. Çok farklı! olmuşsun. Değişik, yozlaşmış gibi biraz :) Yanlış anlama lütfen. Belki de sen buna kabuğunu kırmak diyorsundur. İlkokuldan hatırladığım kadarıyla iyi ama biraz kıskanç, tombiş bir kızdın. Gördüğüm kadarıyla hala tombişsin :)) Alınma lütfen, sana yakışıyor :) Diğer özelliklerin ne durumda bilmiyorum tabiki.

İlkokuldan tanıdığım diğer arkadaşlar da yine öyle, farklılar. Herkes kendine bir tarz örnek almış. Herkes birbirinin benzeri olmuş. Sarı saçlı, koyu makyajlı. Bursa'nın tarzı mı böyle yoksa? :)) 

Senin tarzını onlara nazaran daha fazla orijinal buldum. 

Sadece yazmak istedim.
Kendine iyi bak:) Çok yeme :)))"

2 comments:

TirtFahrettin said...

"çok yeme :)))"

savaşta düşman askerine (ekseriyetle bayan askerlere, bu da sanırım sadece israil ordusunda var) söylenmeyecek söz bu. (hem krav maga biliyor o hatunlar, adamın ağzını burnunu kırarlar alimallah)

Nobody's Wife said...

hahaha! aynen. hala gülüyorum. Ofistekiler kızın akıl sağlığını sorgulamama başladılar falan.

Yozlaşmış... ama bence çok da yerinde bi söz dimi? Bu blogu sakın görmesin, bence lugatından yozlaşmadan gayri bi söz yoktur :)

"Yeme" konusuna gelince gayet haklı bence :)

Tabi senin yorumuna da katılmıyor değilim hani -- içten içe emme :)

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template