İlişkim hallerim -1-

"İnsan gibi sevgi gösterisi" diye birşey olsa ya. Neden istediği gibi sevemez insan ya da sevdiğini istediği gibi gösteremez? 


Bir ilişki düşünelim yine -- düşünüyoruz ilişkileri sık sık -- her şeyi konuştuğun. Uff şimdi bu çok kasınç geliyor, aklımdaki karmaşık cümleleri yazıya dökmek kolay değil. Utandığım sıkıldığımdan değil sadece yazınca bir anlam ifade etmemesinden korkum. Bir sinir hali yaratıyor, duygusal olarak bahsetmek gerekirse. 

Diyelim ki birine 100 kilo sevgi veriyorsun, ahan da olm tepe tepe kullan. Bana yaptıkların, ettiklerin bunu şekillendirecek, ona göre içimdeki yerini sen belirleyeceksin diye.  Sonra o kişi kırpmaya başlar... "yok, öle olmasın böle olsun"der, "seni olduğun gibi seviyorum" der akabinde var olan sen, istediğin gibi yaşayamazsın sevgini ama. İlişkiler bencillik üzerine kurulmulştur zırvalarına gelmeyelim, tabi ki aynı anda iki kişinin orgazm olması ne kadar zorsa ilişkide de aynı anda iki kişinin de eşit miktarda mutlu olması zordur. Emme, herkes ilişki içerisinde yapacağı bencilliklere de bir ölçü koyabilmelidir. 

Ne kadar bayılıyoruz duyguları organize etmeye, bence insanlar kendilerini kaptırmalılar bir şeyi hissediyorlarsa yoğunca. Yani ben blog yazmak istiyosam tutmamalıyım kendimi, sabahlara kadar saçmalamalıyım burda. Birini seviyorsam da içimden geldiğini söyleyebilmeliyim (bencilliğimin sınırlarını bilerek -- bu da zor tabi). An gelir de karşımdaki biri "ben yıllardır blog işindeyim, biliyorum yani ortamı sıkılırsın çabukca, ya da öle böle olur" gazelleri okumaya başlayınca bana tabi ki caizse "kal" geliyor. 

Sanki biz bilmiyoruz duygu olayını, heeeç hissetmemiş daha önce. Ya olm, bi dur iki sevip gidicez işte, zaten az olan şeyler bunlar bana, bi elleşmesene. Sonrasında canım sıkılıyo benim, o 100 kilo oluyo cümcük kadar bişe --- zaten daha sonra kendiliğinden küçülecek o, bi bırak da kendiliğinden küçülsün. Bence bunu söyleyen adam mutlu oluyodur "eheh bak la, ohh canıma da değsin içinde patladı" diye. 

Sonra tabi o insandan hızlııııcaaa soğulur, uzaklaşılır -- yoksa can kırılır, gerek yok yani 100 kilo sevgi verdiğin biriyse can neden kırılsın dimi? -- bi müddet sonra içinde başka bi şekil alır o insan. Eğer ağza sıçış oranı yüksek değilse, o adam başka bi şey olur... Değişir duruma göre..




0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template