Boru mu bu?

Eneem tabi yaş gidiyo, sakatlamaya başlıyorum. Özel sigortamı semirme vaktimin geldiği gündür bugün. 


6 aydır ödüyorum hakkında heeç bi şey bilmediğim sigortamı. Bi tek HPV aşısını ödüyomuş leyynnn ne güsel ohhh demiştim de onu da olamamıştım. Netice itibariyle 4. gününe girdiğim mide ağrılarım yeterince bilgi sahibi olmamı sağladı. Motivasyonun her türlüsü yani.

YAhu benim bissürü doktor arkadaşım var, doktorlarla olan ilişkim kankalık şeklinde olmalı. İlişki yaşayamadığımı anlayalı çok olduğundan kankalık bence kafi. 

Amaaa yarın gastrolojiye gidiyorum. Randevu aldığım kadın sabah 8den sonra bişey yeme didi bana. Randevu saatim 16.00! [yutkunma sesi]. Mümkünse amca bana boru sokuceeek, hem de mideme kadar...

---- bi gazla kadın doğumcuyu da aradım, sigortanın tek iyi yanı olduğunu düşündüğüm HPV aşısından da faydalanım diyorum. Umarım emmi yapar bana aşımı. Gerçi o da ayrı bir hikaye ama neyse :) 

Karnım çok ağrıyo ama boru bana girmesin istiyorum. 

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template