İşimi Seviyorum

İşimi seviyorum.


Bir gün, çıldıracak şekilde uleyn kim okuyor ki de site yapıyorum die site yenilerkene ofise cinsel sorunlarını sormak için gelen bir telefonu seviyorum.

Sonra... telefonda bir yabancının geyik mi yaptığını, ciddi mi olduğunu bilemeden sorduğu mastürbasyon sorularına yanıt vermeyi seviyorum...

Devamında yine arayıp bu sefer kadınların mastürbasyonu hakkında sorarken bana özel sorular sorduğundaki gerilme anını çok komik buluyorum. Bu durumları idare edebilmeyi seviyorum.

Böle küçük ayrıntılar olmasa hayat ne bayat olurdu dimi?

Siz misal, kaç defa çalıştığınız ofise bir yandan gelen telefonlara bakarken bir yandan cinsellikle ilgili sorularınızı telefonda sordunuz?

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template