Çilem Çilem Paylaşım

Herkese kucak açan bir facebook sayfamın olmasından nefret ediyorum. Evimin camını açıp duygu düşüncelerimi paylaşsam daha az kaygım olurdu. Gerçekten!


Sinir olduğum birşeyi, sevindiğim bir durumu çığıramıyorum. Keza listemdeki insanları pekçoğu karşıt düşüncedekiler. Bi güvenli yer yok. Birini silsem yetmez.

Eskiden okullarda arkadaş grupları vardı, şimdi de facebookta listeler var. Bok var gibi bu blog adım da kim olduğumu bağırıyo. Bi gizliliğimi koruyarak, yarın götümden ısırmayacağından emin olarak bi laf atamıyorum kimseye... üff!

710 arkadaşım var! Mümkün mü? Değil tabi ki. Facebook benim için, haber paylaştığım ve sevdiklerimin özel hayat tabiki yaptığım bi site güya. Yazdıklarıma, post ettiklerime orada da dikkat edeceksem ne anlamı var yani.

Twitter da yakında ona varacak. Nedir yani ikincil karanter mi yaratalım?

Aslında yazmak istediğim şey bambaşka birşeydi de, paylaşamayacağımı anlayınca içimde patladı bunu yazim dedim!

Şu kadarcık söyleyeyim, ben sitede editör olduğumu cümle alemle paylaşmamaktaki ilk derdim, bi kadının bilgisayardan acık anladığını bi de bide cinsellik konularında birşeyler biliyo.. olamaz öle şey erkek varken ona ne haşa diyen bok kafalı zihniyete derdimi anlatmaktansa, işimi yaparım sonrasında çıkarım karşılarına düşüncemdendi.

Şimdi söylüyoruz, bi de diyoruz yorumlarınıza açığızzz... Allaa herkes (erkekler özellikle) bi bilgisayar programcısı, bi cinsel sağlık uzmanı kesildi. Sinir oluyorum!

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template