Fallara kaldımmm

Şahsen ben kendi içimde çaresizlik hissettiğimde fallara dönerim, gazete - dergi fallarına yani. Periodik olarak yapmazsam olmaz kahve falı,dinlerken hoş bir tnı olan 5dksında unutulan birşeydir ama çaresizlikler için birebir gazete yani "astrolog"ların köşeleridir.


Hee onları da çok bilmem, arada sırada ntvmsnbc'dekilere bakarım o kadar. 2010 geldi de bana mı geldi be modunda olduğumdan hemen sildim yuttum yıldızımı... http://www.ntvmsnbc.com/id/25039541/ Ocak ayı yorumları da süpermiş ama... Gerçi bazı bölümleri okurken, hakikaten çaresizim ki bu saçmalıkları okuyorum dedim kendi kendime ama ne yalan söyleyim bazı yerlerde de hadi lan, aa ne güzel yaa demek ki içinde bulunduğum sikko durum geçebilir yani die kendimi avuttum.

Ama son paragraflar beni benden aldı;

"Yoksa ben hiçbir Jüpiter’in gelip, tüm hayatınızı baştan aşağı değiştireceğini, mükemmel kadınlar ile evleneceğinizi veya hayalinizin beyaz atlı prensini bulacağınızı söylemiyorum.

Büyük paralar kazanmak, ego dolu lüks yaşamlar yaşamak, güzel kadın ve erkekler ile sevişmek için fırsat yaratmak Jüpiter’in işi değildir. Bunlar ilkel bilincimizin arzularıdır. Eğer geçmişte güzel şeyler yaptı iseniz, zor durumda kalan insanların yanında onlara destek oldu iseniz ve yaşadığınız hayat için gerekli bedelleri ödemek üzere çalışıyor ve hazıra konmuyorsanız ne mutlu ise…. Jüpiter sizin için geliyor.."

Canım benim yaa işte bu benim... evet! hiçbir karşılık beklemeden gençlerin cinsel hayatı için çalıştım, çalışıyorum, benim konumumda "hazıra konmak" nasıl olurdu bilmiyorum ama konmuyorum evet! tam bir mümin sayılmam hmmm ama iyi bir insanım ben evet! Gelsin annem Jüpiter'i bekliyorum...

Jüpiter'e kaldım daha ne olsun...

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template