Ekşi muhabbet

Sözlükte -evet yine duramadım girdim- gözüme bir başlık daha takıldı. Garibanım taze taze açmış; ilk sevişmenin ardından ayrılmak isteyen sevgili.http://sozluk.sourtimes.org/?t=rip

Nasıl içine dokunmuşsa çocuun böle bi gerçeği algılayamama, yüzleşmek istememe durumu var. İlk sevişmeden sonra ayrılmak istiyosa ki ayrılınmış ki yazmış, zaten başka bir sevişme söz konusu değil. Tek sevişmeden sonra denmesi türkçe olarak daha doğru olacaktır. Amacım dil bilgisi öğretmek değil, kullandığımız kelimelerin yani dilin aslında bizim aynamız olduğunu göstermek.

Aslında arkadaş büyük ihtimalle "tek" demek isterken, böle "ilk" yani ikinciden, üçüncüden önce anlamına gelen birşey yazmış :) Belli ki kendisi ilişki konusunda karşı taraf gibi düşünmemiş heheh.

Eminim giden taraf da baştan öle düşünmemiştir :) Ouf ne hayal kırıklığı yaşamıştır he!

Biri de "ileriki yıllarda kişide sertleşme ve erken boşalma problemlerine yol açacak sorgulama sürecini başlatan sevgilidir" diye yazmış. Çok güldüm.

O zaman erken gelen ve sertleşme sorunu yaşayan tüm erkeklerin geçmişinde böle bişey var ya da illa ki bu oluyosa henüz yatakta berbat olduğunu bilmeyen erkeklere bu gerçek söylenmesin.

Vaktiyle bir erkek, yahu siz kadınların "fake" yapması aslında size kötü; erkekler siz sözlemedikçe kötü olduklarının farkına varmıyorlar ve gelişmiyorlar demişti. Dolaylı olarak söyleyince de bu sefer başka sorunlar çıkıyo o zaman netsin insanlar?

ay aman bilemedim. başlık ilginç, komik ve acı geldiği için ele almak istedim.

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template