Çok kişiyle aynı anda birine aşık olmak - enem!


Nerde kalmıştık? Heh, dünden eksik kalan çok kişiyle aynı insanı sevmek konusunda konuşacağımı belirtmiştim. İvet ivet biraz da onun hakkında konuşayım. Zaten "çok eşlilik" diye tabi edilen olgudan epey bir bahsedebilirim. 


Yer; Stockholm
Zaman; zaman zaman, sankim ekim sonu
Neden oradayım; Cinsel eğitim alanında çalışan büyük bi sivil toplum örgütü orta doğu ülkelerine verdikleri bir kurs için beni davet etmişlerdi. 4 saatlik, bu civardaki gençlerin cinsel sğalık durumunu anlatmak için 
gitmiştim. Toplamda 4 süper gün geçirdim :)

Stockholm'ün nesi meşhur bilmiyorum ama gittiğim her yerden birşeyler alarak, birazcık değişerek gelmek güzel birşey. Tesadüflere hele de iyi olanlarına bayılıyorum, adrenalimin yükselişi, uleeyyynn ne alaka diyen dumur bakışlarımı da öyle. Eğitimimin olduğu gün kahvaltıda Robert'ı gördüm (çakma isim gibi duruyo ama deeel :)). Bu amca (60lı yaşlarında vardır bence) ergenlerin cinsel sağlık ve üreme sağlığı alanında bir "tanrı"dır. Bilgi küpü, 
yumağı ya da kartopusu olarak da adlandırabiliriz kendisini. Böle alakasız bi ortamda görmek ilginç olmuştu. Kurs sonrası birlikte gece dışarı çıktık; Stockholmu bilmeyen iki insan, saatlerde o soğuk gece yürüdük, geyik yaptık, cinsellikten konuştuk... Muhteşem bi geceydi...

O gece üç kavramı öğrendim;

Yani bizim sandığımız (senin ne sandığını bilmiyorum ama genel geçer sanılan) çok eşlilik kavramı öööleee her çiçekten bal alırım ama kimsenin haberi olmaz durumu değilmiş.

Tabi bu kavramın egemen kültürde erkek lehine işlediğini düşünürken isveç'teki arkadaşım, bir grup aktivistin çok eşliliğin kadınlar ve erkekler için yasal olması yönünde çalıştıklarını söledi. Bence iyi bir haber. Hatta, pekçok çok eşli çiftin olduğunu ve bir düğün ya da ne bilem cenaze gibi herkesin toplandığı ortamlara o insanın tüm eşlerinin de davet edildiğini söylemişti.

Bununla ilgili yorumlar devam edecek... Asıl bağlaça gel sen :)

Ortaokuldan bir arkadaşımın geyiğinden bahsetmiştim, neyse ki bu yozlaşmam üzerine yorum yapmayanlardan biri. hehe! 

Ortaokulda biz üç hatun takılırdık (isim vermiyorum :)) Böle üçümüzün yediği, içtiği ayrı gitmezdi, lisede de denedim bunu yürümedi, ortaokul işte bebelik döneminde-ergenlik falan iyi bağlanıyo insan :)

Biz üçümüz, sınıftan bir çocuğa aşık olmuştuk. Evet evet, bildiğin aşk. Üçümüz de nasıl olduk anlamıyorum ama üçümüzde aşık olmuştuk ama çocuk da bir ittttt, bir ukela annatamam. Hani her sınıfta olan belli başlı tipler vardır ya,o da "serseri" kontenjanından girmişti. Biz tabi konuşamıyoruz falan, çocuğun yüzüne bakamıyoruz ayrı ayrı :) Neyse sonunda bir defter tutmaya karar verdik --- bilmeyen varsa artık "yuh" diyicem o güzelim hatıra defterlerini hahaha! 

Biz böle şiirler yazıyoruz, o gün onun yaptıklarından alıntılar yapıyoruz. Bir gün hiç unutmam; hoca bunu epey bi tokatlamıştı sınıfta [üff hiç de hoş bi seyir deil aşık olan için] ben de "sen ağlama" şarkısının sözlerini yazmıştım. Hhahah! 

Du bak daha beteri geliyo; böle ruj sürüp (evet üçümüz de) öperdik defteri :) hhaha! Amaç işte mezun olduğumuzda defteri ona vermekti. sanırım bu olay ortason da ceyran etmişti, o kadar hatırlamıyorum.

Böle böle şeyler yaptık, işte hatıra olsun diye saçını mı kesmedik çocuğun, ne bileyim evine telefon şakaları yaparak sesini mi duymadık... Racona uyduk, tüüüm arabeskleri yaptık icabında. 

Yukarıdaki örnekle çok ilişkilendirilemez belki ama ergenmanca da desek benim 2 kankamla birlikte aynı adama aşık olmuşluğumuz ve bunu da birbirimizle paylaşmışlığımız vardır kardeşim.

Eeee sonra ne mi oldu? Valla biz defteri verdik ona ve sırra kadem bastık :) Şimdi kendisini görsek kaçacak delik arıyoruz ama kendi aramızda aklımıza geldikçe yarılıyoruz :)

Çok eşlilik imkansız değil ama zor bir müessesedir. Zorlukları konusunda daha sonraki zamanlarda görüşürüz efenim :) 

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template