"normal" olan erkeklik, "adam" olmak

Dün gece Fox Tv'de Objektif'i izlemedim ama duyduklarım bile kanımın donmasına yetti de arttı. 


Aslında yeni olan hiiiç birşey duymadım, dünyanın pekçok yerinde bunları aynen duyuyorum hala. Yine de sinirlerime hakim olamıyorum, hazır yozlaşmışken bununla ilgili bir iki şey de yazmak istiyorum.

Homofobidir aslında TEDAVİSİ olan ve TEDAVİ edilmediğinde onu değil ama "öteki"ni öldürebilecek seviyeye gelen. 

 
"Normal" erkek olmak. Programdakilerden biri eşcinsel erkeklerin tecavüz sonrasında eşcinsel olduğunu söylemiş. Gerçekten çok yeni ve "groundbreaking" yorum olmuş. Ensest hakkında konuşamayan bi insanın söz konusu eşcinsellik olunca nasıl da dilinin açıldığını görmek ilginç doğrusu. 

Nedir "normal" erkek;
-- karı s.ker, hem de zorla. Kadın "hayır" dese bile, o kadın nerden bilir ki mutlaka onun hayırı "evet"tir ve s.ker. Buna tecavüz de diyoruz.

-- "bekaret" bekçiliği yapar... Yakındakiler "bacı"sı, uzağındakiler orospudur ve dolayısıyla becerilmelilerdir.

-- Yabancı kadınlar "kolay"kadındır ve her zaman sekse açıktı, pippa bacca'yı da bu zihniyet öldürmedi mi?

-- Normal erkek için dayak cennetten çıkmadır. 

-- kendi gibi yeterince "erkek" olmayanlarşiddetle budanır, akabinde "hafif" olmakla suçlanır.

-- sürekli "ibne"esprileri yaparak kendinin ne kadar "normal" olduğu sağa sola duyurulur. 


vs, vs... ben bu listeyi uzatırım. En üzünç olanı da bu "normal" erkeklerin aramızda olması; kimi zaman öğretmen, kimi zaman politikacı, kimi zaman bir bakkal, kasap, kimi zaman en yakın arkadaş, kimi zaman da bir erkek arkadaş olarak karşımıza çıkma olasılığı çoook yüksektir. Çok pis can yakar, hele "normal" değilsen psikoloji de bozar.

Her ne kadar zor ve dikenli bi yol da olsa yapılması gereken "normal"lik üzerine daha fazla konuşmak, "ahlak" denilen belli başlı bireylerin yazdığı kuralları çalkalayarak "insan" gibi yaşayabiliriz inancını hala taşıyorum.

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template