Kızlık zarı uzaydan bakıldığında görülebilir mi?

Evet. Kızlık zarı öle bişey ki uzayan bakıldığında görülebilir. 


Ne bileyim, bi kadının karnına beline veya karnına vurduğunda yapısı bozulabilir. Kadının üç çamaşırı üzerindeyken de yapısı bozulabilir. Anal cinsel ilişkiye girildiğinde bozulabilir. Oral cinsel ilişkiye girildiğinde de bozulur. 

İlk satır harüç diğerleri ve dahası soruldu [meraklısına; hepsi de yanlış tabi ki]. Ben de onlara dayanarak kızlık zarının uzaydan bakıldığında da görülebileceği kanısındayım. 

Bu soruları soran arkadaşlarımın hayal güçlerine hayran olup, mantıksızlıklarına şaşırıyorum -- ve evet zaman zaman gülüyorum da ne yalan söyleyeyim -- ama haksız da bulmuyorum. Öyle bir dünya yaratılıyor ki; "kadının zarlısı mübahtır diğerleri bozuktur" mantığı, güzelim kadınlar alemini de böyle psikopata sokuyor. Diğer yandan anüse bile "takometre" takmak isteyen erkek arkadaşlarımızdan daha önce bahsettiğimden durumun sadece kadınları değil tüüüm toplumu deli ettiğini söyleyebiliriz. 

Bence bu insanların beyinleri araştırılmalı ve sorunlu genler çıkartılmalı. Neden eşcinsellik geni aranıyor ki (biliyoruz nedenini de ölesine söledim işte), ben bilim insanı olsam "kızlık zarı manyağı" geni arardım. 

Yahu nedir derdiniz ey insanlar. Bırakın şu kadınları rahat. İnanın dünyada kafaya takılacak daha "kalın" şeyler var. 

Sevgili erkek kardeşim ahan da sana mesajımı veriyorum; bir kadının ne suratından, ne saçının renginden, ne açık-seçik konuşmalarından, imalı mesajlarından, ne de yataktaki rahatlığından anlayamazsın bekaret olayını. HAHA! Şiştin mi?

Nedir yani; can acısı takliti mi yapsın sana ya da aman "benim ilkim sensin" deyip koftiden "güncel namus" ayakları mı çeksin? Nedir ki "zarlı" bi kadından beklediğin? 

Hadi bakim, bi liste yap sen. Ben de sana bunların hepsinin tam tersinin mümkün olduğunu göstereyim de göt edim seni =) 

Ya da en güzeli şöyle yapalım. Sen gel, kadının cinsel bir birey olduğunu kabul et, kızlık zarının akciğer gibi bi organ olmadığını anla ve rahatına bak! 

Canım kadın arkadaşım, sen hiiiiç "inceden" muhabbetlerin tuzağına düşme. Bunların hepsi senin bedenini kontrol etmek için uydurulmuş hikayeler. Önemli olan, senin fiziksel ve ruhsal hazır olarak ve İSTEYEREK, kendi onayınla hayatının keyfini çıkarman. 

Budur! 

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template