Flaşş flaşş flaşşş, şok şok şok

Komik bi olay, benim hayatım tesadüf zaten. öhemmm..


Hollandalı bi yavuklum vardı geçmiş zaman, böle içimde boşamıştım kendisini ki bu olaylar birkaç gün bana malzeme olur blogum boş durmaz :) --sonra sonra... 

Günlerden bir gün ya da geçen ay bilmiyorum, bir organizasyon beni aradı (gönüllü işlerde çalıştığım yerlerden biri işte) gel bizim mülakat komitesinde ol, yeni pozisyona alınacak kişileri bizimle mülakat yap didi. 

2 gün üst üste total 6 saat (6 kişiyi) mülakat yaptık telefon ile, bi ara telefon bi yerlerime yapışıcak sandımdı. Neyse işte, bu mülakatlar öncesinde bekliyorum ki kısa listeye alınan adayların  CVleri gelsin elime derkeeen bir de ne görem, benimkinin başvurusu da düştü elime. Beni aldı bir kasıntı tabi; düşünsene vaktiyle bi bakıma sevgilin olan insanı mülakat yapacaksın. Abovv...

Neyse mülakattan önce mesaj attık, başarılar diledik medeni bir insan olarak ve tabi mülakat zamanı kendisi bi kasıldı.

SHAFT şarkısını bilir misin? Şöle der bi yerinde;  "He's a complicated man
but no one understands him but his woman." 
Aynen bizim olayımızda böleydi, soruları yanıtlarını vermeden önce ben kafamda onun vereceği yanıtları biliyorum zaten, o kadar biliyorum adamı :) hhehe...Netice itibariyle 6 kişi arasından bir sonrası yüz yüze mülakatlara çıkmayı başaran 3 kişiden biri olmayı başarmıştı. Mülakat komitesindeki diğer iki kişi sadece bizi iş arkadaşı bildiğinden soruyolar " sen ce nası bi iş arkadaşı" diye. Uleyn ben onun ciğerini biliyorum diyemeden, ehemmm iyi bi insan tabi yorumlarıma kendim de yarılıyodum. Tabi ki de olay iş olunca süper profesyonel biri olarak gerekli objektifliğimi de korudum :) alkış bana!

Asıl olay bugün oldu. İşten bi arkadaşım bana onu soru ne haber gibilerinden. Ben bu mülakat olayını anlatmamdan bir yarım saat sonra kendisinden gelen mesajla işe alındığını öğrenmiş olmam dumur bi andı. 

Psişikliğimin içine edim leyn diye dolanıyorum...Hepimize hayırlı ossun tabi, o Hollandalarda benim de bi parça desteğimle yeni işini alıyo ben de hala buralardayım :) 

Bugünlük atraksiyonum da budur dicem ama ben de belli olmaz her an yeni şeylerle dönebilirem..

Not: Az önce Serhanın reklamını okudum ve yarıldım. Baştan belirteyim, şahsım daha ilişkiler konusunda aydınlanmamış biri olduğum gibi (aydınlanmak ne demektir onu da bilemirem) ilişkilerin gayet de karanlık bi bölgesinde duruyorum :)

Neyse neyse bakalım neler oluceyk.

0 comments:

Copyright © 2008 - Nobody's Wife - is proudly powered by Blogger
Blogger Template